loading...
آندروید موبایل اندروید با لينک مستقيم برنامه برنامه اندروید برنامه جديد htc برنامه جديد آندرويد
علیرضا سعادتی بازدید : 31 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (1)

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معاون وزیر ارتباطات با اجرای طرح ترابردپذیری شماره های موبایل، دیگر تفاوتی میان شماره های موبایل نخواهد بود و مشترک براساس سرویس اپراتور، می تواند از شماره موبایل خود از هر اپراتوری که تمایل دارد، سرویس بگیرد.

 از موبایل خود از هر اپراتوری که تمایل دارید، سرویس بگیرد!

علیرضا سعادتی بازدید : 26 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

مشترکان همراه اول می توانند با ارسال حرف E به شماره ۹۹۰۰۰۹ برای دریافت ایمیل همراه اول و دریافت قبوض تلفن موبایل روی ایمیل اقدام کنند.

 دریافت قبوض تلفن موبایل روی ایمیل امکان پذیر شد

علیرضا سعادتی بازدید : 32 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

چند وقتی است که شایعات مختلفی از ویژگی های درونی و ظاهری محصول جدید اپل یعنی آیفون 6 که در آینده ای نزدیک عرضه خواهد شد، به گوش می رسد. آیفون 6 در حال حاضر تنها گوشی هوشمندی است که تمامی افراد به دنبال دانستن ویژگی های کلی آن هستند،

حسگر اثر انگشت قدرتمندتر از آیفون 5s با فناوری جدید

علیرضا سعادتی بازدید : 24 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

درود ...

 در گرمترین شهرهای جهان دمای هوا از 40 درجه سانتیگراد فراتر می‌رود که در برخی از آنها این گرمای شدید با رطوبت بالا، تداعی‌کننده گرمای سونا است.

ده‌ها شهر در خاورمیانه و آفریقا در طول سال دمایی بالاتر از 40 درجه را تجربه می‌کنند که در این گزارش به نقل از پایگاه اینترنتی «ای اف کی اینسایدر آفریقا»، داغ‌ترین شهرهای جهان معرفی شده‌اند:

علیرضا سعادتی بازدید : 32 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

Bon Voyage Hidden Object Game

 دانلود بازی سفر بن

سفری ماجراجو به مناطق مختلف از جمله: اروپا ، شمال آمریکا ، آسیا و استرالیا در پیش رو دارید. با وجود دستاوردهای مختلف در بیش از ۹۰ مکان مختلف به جست و جو بپردازید و آثار و نمادهای هنری متعددی را به دست بیاورید. بازی Bon Voyage: Hidden Object Game با گرافیک HD خیره کننده شما را غافلگیر خواهد کرد.

علیرضا سعادتی بازدید : 32 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

Shadow-Lake-Hidden-Object

 دانلود بازی شی پنهان دریاچه

بازی Shadow Lake Hidden Object  از بازی های جذاب و ماجراجویی اندروید که توسط شرکت معروف Big Fish طراحی و ساخته شده است. در این بازی فکری ساکنان Bitterford توسط یک نفرین و جادویی شیطانی طلسم شده اند و تعداد ان ها در حال کم شدن است. شما در این بازی اندروید با استفاده از راهنمای مراحل پازل ها و معماهای مختلف را حل کنید تا بتوانید این اسرار را کشف کنید و هویت شیطان مخفی شده در دریاچه را فاش کنید.

علیرضا سعادتی بازدید : 29 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

SoulCraft-2

 دانلود بازی نبرد با شیاطین

بازی SoulCraft 2 از بازی های هیجان انگیز اندروید که در سبک بازی های اکشن و استراتژی در دو حالت انلاین و افلاین می توانید این بازی را شروع کنید. وظیفه شما در این بازی اندروید مبارزه با نیرو شیطانی می باشد. ۷ قهرماند در بازی وجود دارد یکی را به دلخواه انتاخاب کنید و به مبارزه بپردازید مهارت ها منحصر به فرد خود را به کار ببرید تا بتوانید دشمنان را نابود کنید. بازی مذکور جز برترین بازی های RPG اندروید شناخته شده است.

علیرضا سعادتی بازدید : 24 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

Offroad-Racing-3d2

 دانلود بازی مسابقات آفرود سه بعدی برای اندروید

Offroad Racing 3d:2  یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین بازی های مسابقه ای اندروید که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در مسابقات افرود شرکت کنید و برای برنده شدن تمام تلاش خود را بکنید. مهارت های رانندگی خود را افزایش دهید تا بتوانید در شرایط مختلف و سخت از جاده های صعب العبور و با گذشت از موانع،  برنده بازی شوید. مراحل سخت و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید و امتیازات بیشتر را جمع اوری کنید تا بتوانید ایتم های بعدی را باز کرده و ماشین خود را ارتقا دهید.

علیرضا سعادتی بازدید : 22 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Wallpapers and Backgrounds HD v0.1.2230

Wallpapers and Backgrounds HD مجموعه ای فوق العاده از زیباترین عکس های پس زمینه طبقه بندی شده با کیفیت HD است. این نرم افزار که دارای رابط کاربری و سرعت بسیار خوبی است، امکان انتخاب و اعمال عکس های پس زمینه بسیار زیبا و باکیفیت به هوم اسکرین را فراهم می کند. نرم افزار دارای بیش از ۱۶۰۰ عکس پس زمینه زیبا و منحصر به فرد است که نیازمند ارتباط اینترنت بوده و به صورت روزانه بروزرسانی می شود. عکس ها بر اساس موضوع، محبوبیت و علاقه مندی طبقه بندی شده اند و با موضوعات حیوانات، ساختمان ها، سگ ها و گربه ها، ماشین ها، گل ها، غذاها و چندین و چند موضوع دیگر هستند.

 

نیازمند برای اندروید 2.1 و بالاتر
دانلود با حجم 1.08 مگابایت

علیرضا سعادتی بازدید : 23 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Alien Shapes Skins FULL v1.5

Alien Shapes Skins نام نرم افزاری با بیش از ۵۰ تصویر زمین سه بعدی برای اندروید است. تصاویر زمینه در رنگبندی های مختلف از اشکال خیالی هستند که در کنار یکدیگر و ترکیب رنگ ها، فضای زیبایی را ایجاد کرده اند. هر یک از تصاویر زمینه را شما می توانید مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید و تغییراتی در رنگبندی آن ها ایجاد کنید. تصاویر زمینه مناسب برای گوشی و تبلت های اندرویدی است و مصرف کمی از باطری و مموری دستگاه اندرویدی شما را در پی دارد.

 

نیازمند اندروید 2.1 و بالاتر
دانلود با حجم 4.54 مگابایت

 

علیرضا سعادتی بازدید : 42 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Note 2 Wallpapers HD Pro v1.0

Note 2 Wallpapers HD نرم افزاری با مجموعه عظیم تصاویر پس زمینه HD برای Samsung Galaxy Note 2 است. با اینکه این نرم افزار بطور اختصاصی برای Samsung Galaxy Note 2 ارائه شده است؛ ممکن است این تصاویر زمینه با سایر گوشی و تبلت های اندرویدی نیز سازگاری داشته باشد. نرم افزار دارای تعدادی بسیار زیادی تصویر زیبا با رنگ بندی های فوق العاده است که فضای هوم اسکرین شما را بسیار زیبا خواهد ساخت.

 

 

نیازمند اندروید 2.1 و بالاتر
دانلود با حجم 25.23 مگابایت

علیرضا سعادتی بازدید : 37 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Flikie Wallpapers HD v3.7.6

Flikie Wallpapers HD نرم افزاری برای دریافت جدیدترین والپیپر های HD در گوشی و تبلت های اندرویدی است. نرم افزار دارای بیش از ۱۷۰۰۰ تصویر زمینه به همراه آپدیت روزانه است که شما می توانید در گوشی یا تبلت اندرویدی خود به آن ها دسترسی داشته باشید. تصاویر زمینه تماماً در دسته بندی های مختلف تقسیم شده و بصورت مرتب لیست شده اند و بخش هایی نیز برای دسترسی به محبوب ترین ها و برترین ها تعبیه شده است. شما می توانید از این والپیپر های زیبا برای هوم اسکرین خود استفاده نمایید. دسترسی به تصاویر زمینه و استفاده از نرم افزار نیازمند اینترنت در دستگاه اندرویدی است.

 

 

نیازمند اندروید 2.0.1 و بالاتر
دانلود با حجم 2.77 مگابایت

علیرضا سعادتی بازدید : 27 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Scarlet Poppies A wallpaper

Scarlet Poppies A wallpaper لایو والپیپر زیبایی از مجموعه ۷ تصویر زیبا از گل های قرمز رنگ با کیفیت بسیار بالای HD برای اندروید است. تصاویر این لایو والپیپر، قابل استفاده بصورت عمودی در گوشی و تبلت های اندرویدی شما است. این لایو والپیپر در گوشی های Samsung Galaxy S3, Nexus 7, HTC Desire S و Sony Xperia S تست شده و بخوبی کار کرده است.

 

نیازمند اندروید 2.2 و بالاتر
دانلود فایل apk با حجم 7.6 مگابایت

علیرضا سعادتی بازدید : 33 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Trinity Wallpaper لایو والپیپر مجموعه تصاویر HD در سایز ۱۸۰۰×۱۶۰۰ برای گوشی و تبلت های اندرویدی شما است. این تصاویر از مثلثاتی با شکل های ...

Trinity Wallpaper

Trinity Wallpaper لایو والپیپر مجموعه تصاویر HD در سایز ۱۸۰۰×۱۶۰۰ برای گوشی و تبلت های اندرویدی شما است. این تصاویر از مثلثاتی با شکل های مختلف و طراحی های متنوع تشکیل شده است که در چند رنگبندی ارائه شده اند. شما از این تصاویر می توانید برای هوم اسکرین دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید.

 

نیازمند اندروید 2.3.3 و بالاتر
دانلود فایل apk با حجم 17.1 مگابایت

علیرضا سعادتی بازدید : 28 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

X-Ray GO Launcher Getjar Them

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

پوسته X-Ray GO Launcher Getjar Theme مخصوص لانچر Go بوده که می توانید آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید . از تماشای پوسته اشعه ایکس نهایت لذت را ببرید . اگر به زیباسازی صفحه نمایش اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این پوسته زیبا و شیک را از دست ندهید .

علیرضا سعادتی بازدید : 21 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 

 Fantasy-Mosaics-3

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Fantasy Mosaics 3 شما بایستی پازل های موزاییکی را حل کرده و مراحل را به اتمام برسانید . یک جادوگر ناشناس این طلسم را به وجود آورده و وظیفه شما این است که این طلسم را باطل کنید . لازم به ذکر است که بیش از ۱۰۰ پازل در این بازی وجود دارد . اکنون سرنوشت این باغ در دستان شماست ، آیا می توانید پازل ها را حل کنید و این طلسم را از بین ببرید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید !

ویژگی های اصلی:

وجود ۱۰۰ پازل های سفارشی

برخورد با شخصیت های جالب

علیرضا سعادتی بازدید : 20 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 FRONTLINE-COMMANDO-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

FRONTLINE COMMANDO 2 یک بازی تیراندازی سوم شخص برای سیستم عامل اندروید می باشد . سلاح های خود را برداشته و دشمنان را نابود کنید . اکنون شما در خط مقدم هستید . تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان را از پای درآورید . دقت داشته باشید که اکنون در میدان جنگ قرار دارید و ممکن است هر لحظه کشته شوید . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۴۰ ماموریت بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید .


علیرضا سعادتی بازدید : 19 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)
نرم افزار فشرده ساز WinRAR نرم افزاری نام آشنا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. به وسیله نرم افزار winrar کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند. وین‌ رار (WinRAR) کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به فشرده سازی یک فایل می باشند و این امر در بسیاری از موارد برای کاربران ضروری است و همچنین از دیگر کاربرد های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های فشرده به صورت تکه تکه شده از یک فایل با حجم بالا یاد کرد.این نرم‌افزار، یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه فرمت RAR بوده که سایر فرمت‌های فشرده‌سازی چون ZIP را نیز پشتیبانی می‌کند.مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract می باشد.با استفاده از این امکان کاربران می توانند فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورند تا در سیستم هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانند آن ها را از حالت فشرده خارج کنند.وین رار می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد همچنین قادرست فایل هایی تا حجم ۸,۵۸۹ بیلیون گیگابایت را نیز فشرده کند.نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند.فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و کاربران می توانند برای فایل های رمز عبور قرار دهند. جهت دانلود آخرین ورژن نرم افزار winrar همراه با کرک به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید. چند ویژگی برتر نرم افزار winrar : - مدیریت ، ساخت و باز کردن فایل های فشرده Rar و دیگر فرمت های فشرده سازی دنیا. - پشتیبانی از فایلهای حجیم تا حجم ۹۰۰۰ پتا بایت ! که بیشترین حجم در میان فشرده سازهای دنیاست ! - منتشر شده در دو ویرایش ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی برای افزایش چشمگیر کارایی. - پشتیبانی از فایل های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z و… - سیستم پیشرفته SFX سازی در نسخه جدید ! - امکان اضافه کردن قابلیت ریکاوری به فایل ها. -محاظت امنیتی به مراتب بالاتر. - تهیه فایل های آرشیوی از فایل های مختلف. - قابلیت رمز گذاری بر روی یک فایل به منظور جلوگیری از دسترس دیگران. راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار: ۱- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. ۲- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. ۳- ممکن است با توجه به خاصیت ذاتیKeygen ها، آنتی ویروس شما، فایل Keygen را به عنوان ویروس شناسایی کند و از اجرای آن جلوگیری کند.در اینصورت بهتر است آنتی ویروس خود را در طی فرآیند نصب غیرفعال کنید. ۴- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Keygen را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Keygen.exe را اجرا و سپس عملیات رجیستر را انجام دهید. ۵- اگر فایل Keygen به درستی بر روی سیستم شما اجرا نمی شود،به معنی این است که سیستم شما آخرین نسخه نرم افزار Microsoft .NET Framework را ندارد. download دانلود با لینک مستقیم size حجم فایل : ۳.۷۳ مگابایت password رمز فایل : www.download0098.com homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸
علیرضا سعادتی بازدید : 29 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)
ماه مبارک رمضان آغاز شده است. بسیاری از افراد با انجام اعمال خاص این ماه، چون پرهیز از خوردن و آشامیدن به یکی از واجبات دینی خود عمل می کنند، اما برخی نیز می خواهند از چنین فرصتی برای کاهش وزن و لاغر شدن بهره ببرند و با کم خوری غیرمنطقی طی این مدت درصدد رسیدن به وزن مطلوب خود هستند. در حالی که به گفته دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن پیشگیری و درمان چاقی ایران، چنین افرادی نه تنها وزنشان بدرستی کاهش نمی یابد، بلکه وزن کاهش یافته آنها طی چنین فرآیندی پایدار نبوده و باز می گردد. از سوی دیگر، این افراد با چنین عملکردی از اصل اساسی روزه داری و تعبد که حفظ سلامت است نیز فاصله می گیرند. این متخصص تغذیه می گوید: بسنده کردن به میزان کالری مواد غذایی و نادیده گرفتن محتوای آنها گرچه ممکن است در کوتاه مدت پاسخگوی نیاز سلیقه ای افراد بوده و تغییر وزن مناسبی برای آنها داشته باشد، اما در درازمدت بدن آنان را با کمبود تغذیه ای، افت سطح ایمنی و در نهایت بیماری مواجه می کند. به همین دلیل افراد در همه حالات باید از هرم غذایی که الگویی مبتنی بر نیازهای تغذیه ای بدن انسان است برای تعیین نوع مواد خوراکی روزانه پیروی کنند. این اصل در همه شرایط پابرجاست و در ایام روزه داری نیز صدق می کند. به این معنا که باید مواد مورد نیاز بدن در فاصله بین افطار تا سحر با توجه به هرم غذایی از طریق خوراکی ها تامین شود تا به سلامت فرد روزه دار خدشه ای وارد نشود. روزه داری، نه با هدف کاهش وزن دکتر هاشمی با تاکید بر این که با یک تغذیه صحیح در ایام ماه مبارک رمضان، وزن فرد نباید تغییر چندانی داشته باشد، می گوید: برخی افراد از دوران روزه داری برای کاهش وزن استفاده می کنند. البته نیت اصلی روزه دار باید تقرب به درگاه الهی باشد، اما چنانچه به شکلی اصولی و با برنامه ای تنظیم شده اقدام به رژیم کاهش وزن کند، می تواند با دستیابی به هدف خود، گام بلندی هم در جهت سلامت بردارد، اما کم خوری و امساک غیرمنطقی و خودسرانه، گرچه ممکن است طی ماه رمضان کاهش وزن را در پی داشته باشد، اما این کاهش وزن مانند دیگر روش های غیراصولی، خیلی زود متوقف و با سرعت به وزنی بالاتر از وزن قبلی بازمی گردد، ضمن این که در برخی موارد به دلیل اختلالی که در سیستم سوخت و ساز بدن افراد ایجاد می کند، رژیم گرفتن و کاهش وزن اصولی در آینده را نیز با مشکل مواجه می سازد. تغذیه درست در وعده سحری؛ کاهش گرسنگی و تشنگی خوردن وعده سحری در روزه داری یک اصل سلامت است. یعنی نه تنها روزه دار در ساعات سحر از برکات معنوی فریضه خود بهره مند می شود، بلکه با خوردن سحری مناسب می تواند به پایداری سطح آب و قند خون طی روزهای بلند کمک کند. دکتر هاشمی توضیح می دهد: میوه های حاوی فیبر و سالاد گزینه های مناسبی هستند که مصرف آنها در کنار وعده اصلی می تواند به این منظور کمک کند. ولی نوشیدن بیش از حد آب در این وعده ممکن است منجر به سوءهاضمه و مشکلات گوارشی شود لذا بیشتر از دو لیوان آب در وعده سحری توصیه نمی شود. این متخصص تغذیه با اشاره به یکی از اشتباهات تغذیه ای رایج روزه داران یعنی مصرف غذاهای بسیار شیرین یا پرچرب در وعده سحری می افزاید: افراد تصور می کنند از این طریق می توانند انرژی روزانه خود را ذخیره کنند، در حالی که خوردن خوراکی هایی نظیر شیرینی های خامه ای یا سنتی مانند شله زرد و شیر برنج به مقدار زیاد یا غذاهای پرچرب مانند کله پاچه موجب ترشح ناگهانی انسولین و به دنبال آن افت قند خون و ضعف، بی حالی و احساس گرسنگی در پی آن می شود. ضمن این که احساس تشنگی را نیز در طول روز افزایش می دهد و از طرف دیگر به علت کالری بالا می توانند منجر به تجمع چربی، افزایش وزن و چاقی شود. با این حال نوشیدن آبمیوه طبیعی نیز از انتخاب های خوب در وعده سحری است. افطار کنید، ولی دچار چاقی و اضافه وزن نشوید متخصصان تغذیه همیشه تاکید می کنند بهتر است وعده افطار با یک نوشیدنی ولرم نظیر چای، آب یا شیر به همراه مواد قندی حاوی فیبر مانند خرما آغاز و با یک غذای سبک مثل نان و پنیر یا آش و سوپ کامل شود. دکتر هاشمی نیز تاکید می کند: نوشیدن مقادیر زیاد آب بویژه آب سرد می تواند مشکلاتی نظیر سوءهاضمه، دل درد و بی اشتهایی را برای فرد در پی داشته باشد. حدود یک ساعت بعد از افطار نیز وعده اصلی شام توصیه می شود که به شکل شام های معمول و با پرهیز از پرخوری همراه سبزی و سالاد تکمیل کننده نیازهای تغذیه ای فرد است. فاصله پس از افطار تا سحر زمان مناسبی برای تامین آب مورد نیاز بدن است که باید مصرف آن تدریجی باشد. همچنین استفاده از میوه ها نیز برای تکمیل هرم تغذیه ای در همین زمان توصیه می شود. وی با اشاره به مصرف کنترل شده خوراکی هایی چون زولبیا و بامیه، حلوا و شله زرد می افزاید: استفاده بی رویه از این خوراکی ها ضمن آن که چاقی واضافه وزن را به دنبال دارد، در درازمدت به دلیل داشتن قند بالا می تواند خطر بروز دیابت را در فرد افزایش دهد. روزه دار نباید زیاد بخوابد دکتر هاشمی با اشاره به یکی دیگر از اشتباهات رایج در ماه رمضان یعنی خوابیدن بی رویه روزه داران بویژه با طولانی بودن روزها در تابستان می گوید: خوابیدن زیاد می تواند نظم ترشحات هورمونی و محورهای مغزی تنظیم کننده روزه داران را به هم ریخته و اختلالاتی در آنها ایجاد کند که حتی پس از پایان ماه رمضان نیز اثرات منفی آن ادامه خواهد داشت. تداوم رژیم لاغری با روزه داری، ممکن یا غیرممکن؟ بسیار دیده می شود کسانی که تحت رژیم لاغری هستند در طول این ماه از مراجعه به پزشک خود خودداری می کنند و کم خوری این روزها را برای تداوم رژیم کافی می دانند، در حالی که به گفته دبیر انجمن پیشگیری و درمان چاقی، تداوم روند کاهش وزن و موفقیت در حفظ آن بعد از ماه مبارک رمضان، مستلزم پیروی از الگوی صحیح تغذیه در زمان روزه داری است و رعایت نکردن آن می تواند بر تاثیر برنامه های غذایی بعد از ماه رمضان تاثیر نامطلوب بگذارد و دستیابی به اهداف کاهش وزن را مشکل کند.
علیرضا سعادتی بازدید : 24 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)
حقیقات انجام شده در تورنتو، کانادا نشان می دهد که مصرف زیاد نمک (سدیم) بر حافظه و عملکرد ذهن اثر منفی دارد. برای انجام این مطالعه رژیم غذایی 1262 فرد بین سنین 67 تا 84 سال مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد در افرادی که دریافت سدیم بالا می باشد، عملکرد شناختی و قدرت حافظه ضعیف تر از سایر افراد می باشد. این یافته ها به ویژه برای سالمندان حایز اهمیت است زیرا به طور طبیعی با افزایش سن توانایی ادراک و شناخت به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. پیروی از الگوی تغذیه ای صحیح و پرهیز از مصرف زیاد سدیم در این گروه سنی موجب بهبود عملکرد مغز و پیشگیری از فقدان حافظه و شناخت می شود. این اولین مطالعه ای است که نقش سدیم بر حافظه را مورد بررسی قرار داده است. این محققان به همه افراد به ویژه سالمندان توصیه می کنند از مصرف زیاد نمک، کنسروها و غذاهای فرآوری شده دوری کنند.
درباره ما
(وبلاگ روستای آبخورگ) (وبلاگ روستای آبخورگ) Android آندروید آندروید موبایل اندروید با لينک مستقيم برنامه برنامه اندروید برنامه جديد htc برنامه جديد آندرويد برنامه جديد اندرويد دانلود دانلود آندرويد دانلود با لینک مستقیم دانلود برنامه اندروید دانلود نرم افزار اندروید سایت تخصصی اندروید اندروید سرا بازی اندروید بهترین بازی های اندروید تبلت اندروید دانلود بازی دانلود بازی 2013 دانلود بازی تبلت دانلود بازی جدید دانلود بازی رایگان دانلود بازی موبایل دانلود بازی کم حجم دانلود برنامه دانلود برنامه اندروید دانلود رایگان دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار 2013 دانلود نرم افزار جدید دانلود نرم افزار موبایل دانلود نرم افزار کاربردی سیستم عامل اندروید گوشی های اندروید اندروید بازی اندروید بازی اندورید بازی موبایل دانلود دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود بازی آندروید دانلود بازی اندروید دانلود بازی اندورید دانلود برنامه آندروید دانلود برنامه اندروید دانلود نرم افزار آندروید دانلود نرم افزار اندروید موب20 نرم افزار اندروید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 645
  • بازدید کلی : 5,523
  • abkhorgi